Siden er ikke tilgængelig på det valgte sprog
Siden er ikke tilgængelig på dit ønskede sprog. De tilgængelige sprog er nævnt nedenstående.
The page is not available in the selected language
Unfortunately, the page is not available in the selected language. The page is available in the languages listed below.

Jeg har ikke modtaget det bestilte MitID identifikationsmiddel med posten

Hvis du har bestilt en MitID kodeviser, kodeoplæser eller chip til levering med posten, og du ikke har modtaget den, så skal du kontakte MitID Support eller Borgerservice.

Din bestilte MitID kodeviser, kodeoplæser eller chip sendes til adressen, som du har angivet under bestillingen. Normalt vil det ikke tage mere end 7 hverdage fra bestilling, indtil du har modtaget den med posten i Danmark. For adresser udenfor Danmark kan der gå op til 30 hverdage afhængig af landet, den skal leveres i.

Den bestilte MitID kodeviser, kodeoplæser eller chip kan være i restordre. Det vil fremgå under bestillingen, hvis der er længere leveringstid.

Kontakt MitID Support

Før du kontakter MitID Supporten, sørg da for at have dit bestillingsnummer klar og have kontrolleret, at der er gået mere end 7 hverdage, fra du bestilte dit MitID identifikationsmiddel.

Kontakt MitID Support

Kontakt Borgerservice

Husk, at du skal bestille tid, før du kan møde op. På borger.dk kan du både finde din lokale Borgerservice og bestille tid.

Du skal medbringe dit bestillingsnummer og have kontrolleret, at der er gået mere end 7 hverdage, fra du bestilte dit MitID identifikationsmiddel.

Find nærmeste Borgerservice og bestil tid
Husk at medbringe gyldig legitimation, når du skal have hjælp til MitID i Borgerservice