- Kom i gang med MitID arrow_forward
- Sådan bruger du MitID arrow_forward
- Hjælp og support arrow_forward
- Om MitID arrow_forward
- Spærring arrow_forward
- Vejledninger arrow_forward
Hvis du har bestilt en MitID kodeviser, kodeoplæser eller chip til levering med posten, og du ikke har modtaget den, så skal du kontakte MitID supporten eller Borgerservice.
Din bestilte MitID kodeviser, kodeoplæser eller chip sendes til adressen, som du har angivet under bestillingen. Normalt vil det ikke tage mere end 7 hverdage fra bestilling, indtil du har modtaget den med posten i Danmark. For adresser udenfor Danmark kan der gå op til 30 hverdage afhængig af landet, den skal leveres i.
Den bestilte MitID kodeviser, kodeoplæser eller chip kan være i restordre. Det vil fremgå under bestillingen, hvis der er længere leveringstid.
Før du kontakter MitID supporten, sørg da for at have dit bestillingsnummer klart og have kontrolleret, at der er gået mere end 7 hverdage, fra du bestilte dit MitID identifikationsmiddel.
Husk, at du skal bestille tid, før du kan møde op. På borger.dk kan du både finde din lokale Borgerservice og bestille tid.
Du skal medbringe dit bestillingsnummer og have kontrolleret, at der er gået mere end 7 hverdage, fra du bestilte dit MitID identifikationsmiddel.
MitID.dk bruger nødvendige cookies.
Nødvendige cookies sikrer, at MitID.dk fungerer korrekt. Du skal derfor acceptere de nødvendige cookies for at kunne bruge MitID.dk.
Du kan slette cookies, når du forlader MitID.dk.
Læs, hvordan du sletter cookies, i cookie-politikken for MitID.