Siden er ikke tilgængelig på det valgte sprog
Siden er ikke tilgængelig på dit ønskede sprog. De tilgængelige sprog er nævnt nedenstående.
The page is not available in the selected language
Unfortunately, the page is not available in the selected language. The page is available in the languages listed below.

Sådan håndterer du fejl

Hvis du får en fejlbesked, er der flere ting, du kan prøve for at løse problemet.

Fejlbeskeder kan skyldes midlertidige eller permanente problemer. Hvis der fx er et kort udfald på din internetforbindelse, når du logger på eller godkender med MitID, kan du få en fejl. Når du prøver igen kort tid efter, er fejlen væk. Den slags midlertidige fejl er ikke et problem.

Permanente fejl

Hvis du får den samme fejlbesked, hver gang du prøver at gøre noget, bør du undersøge, hvad fejlen er. Her er en liste over ting, du kan gøre:

  1. Log på MitID.dk og se, om alt ser normalt ud.
  2. Hvis du bruger MitID app, kan du tjekke, at både MitID app og din mobiltelefon eller tablet er opdateret med den nyeste software.
  3. Genstart din mobiltelefon eller tablet.

Hvis fejlen fortsætter, kan du kontakte MitID Support.

Klik her for at kontakte MitID Support