- Kom i gang med MitID arrow_forward
- Sådan bruger du MitID arrow_forward
- Hjælp og support arrow_forward
- Sikkerhed arrow_forward
- Om MitID arrow_forward
- Vejledninger arrow_forward
Bruger din virksomhed eller forening NemID medarbejdersignatur i dag, så skal I skifte til MitID Erhverv. Tilslutningen til MitID Erhverv er nødvendig, hvis I er flere personer, som skal læse Digital Post, søge om refusion af løn til barsel eller logge på andre offentlige selvbetjeningsløsninger på vegne af din virksomhed eller forening.
MitID Erhverv er den nye erhvervsløsning, der erstatter NemID medarbejdersignatur. MitID Erhverv samler NemID medarbejdersignatur og Brugeradministrationen fra Virk i én samlet løsning. Det gør det nemmere at oprette nye medarbejdere og give dem rettigheder til offentlige selvbetjeningsløsninger som fx at logge på og underskrive digitalt på vegne af virksomheden.
Læs mere på MitID-Erhverv.dk, hvor der også er hjælp at hente.
Vær opmærksom på, at hvis du som ejer kan tegne din virksomhed alene, så behøver du ikke MitID Erhverv til dig selv. Det samme gælder, hvis du repræsenterer en forening, hvor du er den eneste, der skal kunne logge ind på offentlige selvbetjeningsløsninger. Her kan du i stedet vælge at benytte dit private MitID direkte. Du vælger blot at logge på som ledelsesrepræsentant - i stedet for at logge på som privatperson.
Tjek på Virk om din virksomhed eller forening kan bruge privat MitID direkte
Registrér en foreningsrepræsentant på Virk
Hvis du har problemer med at logge på din Erhvervsnetbank så kontakt din bank.
Læs mere på din banks hjemmeside eller kontakt supporten i din egen bank, hvis du har brug for yderligere hjælp.
MitID.dk bruger nødvendige cookies.
Nødvendige cookies sikrer, at MitID.dk fungerer korrekt. Du skal derfor acceptere de nødvendige cookies for at kunne bruge MitID.dk.
Du kan slette cookies, når du forlader MitID.dk.
Læs, hvordan du sletter cookies, i cookie-politikken for MitID.