Siden er ikke tilgængelig på det valgte sprog
Siden er ikke tilgængelig på dit ønskede sprog. De tilgængelige sprog er nævnt nedenstående.
The page is not available in the selected language
Unfortunately, the page is not available in the selected language. The page is available in the languages listed below.

Jeg har mistet mit MitID identifikationsmiddel

Hvis du mister dit MitID identifikationsmiddel, skal du spærre det hurtigst muligt.

Dit MitID identifikationsmiddel er din ekstra sikkerhed, og du skal passe lige så godt på dit MitID identifikationsmiddel, som du passer på nøglen til dit hjem.

Hvis du mister dit identifikationsmiddel, skal du omgående spærre det. Du kan spærre det selv, eller du kan kontakte MitID Support, så de kan gøre det for dig.

Spær dit MitID identifikationsmiddel

Kontakt MitID Support

Jeg har mistet min mobiltelefon med MitID app

Det er vigtigt, at du spærrer både MitID app og SIM-kortet på den mobiltelefon, du har mistet.

Når du skal have MitID app på en ny telefon, skal du huske, at det gør en forskel, om du har fået et nyt mobilnummer, eller om du har fået et nyt SIM-kort med samme nummer.

Hvis du beholder dit mobilnummer, kan du få MitID app på din nye telefon med det samme. Hvis du får ny telefon og nyt nummer, skal det nye nummer bekræftes, før du kan få MitID app på din nye telefon.