- Kom i gang med MitID arrow_forward
- Sådan bruger du MitID arrow_forward
- Hjælp og support arrow_forward
- Sikkerhed arrow_forward
- Om MitID arrow_forward
- Vejledninger arrow_forward
Hvis du vil klage over MitID, MitID identifikationsmidler, eller den måde, vi behandler dine personoplysninger på, kan du finde vejledning her.
Du kan klage til Digitaliseringsstyrelsen, hvis du:
For at klage skal du kontakte Digitaliseringsstyrelsen på en af følgende måder:
I din klage bedes du oplyse og eventuelt vedlægge:
Digitaliseringsstyrelsens afgørelser kan ikke påklages til anden administrativ myndighed, men kan indbringes for domstolene.
Du kan altid kontakte MitID support, hvis du har klager over et MitID identifikationsmiddel, som du har bestilt via MitID.dk.
Sådan kontakter du MitID support.
Du kan også klage over et MitID identifikationsmiddel til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning via dette link:
https://naevneneshus.dk/start-din-klage/center-for-klageloesning-og-forbrugerklagenaevnet/
Center for Klageløsnings adresse er:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
Du kan også indgive en klage via EU Kommissionens portal for online tvistløsning, som du finder her:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Du kan klage til Datatilsynet, hvis du er utilfreds med den måde, vi behandler dine personoplysninger på. Du finder Datatilsynets kontaktoplysninger via dette link:
Du er også velkommen til at rette henvendelse direkte til Digitaliseringsstyrelsen på en af følgende måder:
Læs mere om, hvordan vi behandler dine personoplysninger i MitID Privatlivspolitik.
MitID.dk bruger nødvendige cookies.
Nødvendige cookies sikrer, at MitID.dk fungerer korrekt. Du skal derfor acceptere de nødvendige cookies for at kunne bruge MitID.dk.
Du kan slette cookies, når du forlader MitID.dk.
Læs, hvordan du sletter cookies, i cookie-politikken for MitID.