- Kom i gang med MitID arrow_forward
- Sådan bruger du MitID arrow_forward
- Hjælp og support arrow_forward
- Om MitID arrow_forward
- Spærring arrow_forward
- Vejledninger arrow_forward
Tip: Hvis du vælger at indtaste dine pasoplysninger manuelt
Du kan opleve, at du ikke kan vælge den rigtige dato. Det skyldes, at du ikke kan vælge en dato tilbage i tiden. Derfor skal du først vælge måned og år, og til sidst datoen.
Tip: Hvis du ikke kan se cirkler og tekst om, at scanningen er i gang
Prøv at flytte rundt på telefonen. Så kan telefonen forsøge at fange chippen igen.
OBS! Ved alle fejlmeddelelser skal MitID appen lukkes og genstartes, hvorefter man kan prøve igen.
Tip: Hvis du ikke kan trykke på ’Jeg er klar’-knappen
Prøv at rykke længere væk eller tættere på den blå ramme, indtil knappen ’Jeg er klar’ bliver blå. Instruktionen på skærmen vil guide dig til, hvad du skal gøre.
Tip: Hvis du ikke kan scanne dit ansigt, kan du prøve at: