Genaktivér MitID app

Hvis din MitID app er spærret, skal du genaktivere den.

Du skal bruge en midlertidig PIN-kode for at genaktivere din MitID app. Din midlertidige PIN-kode bliver sendt med SMS.

For at få din PIN-kode, skal du kontakte MitID support, besøge borgerservice eller kontakte din bank, hvis din bank kan hjælpe med MitID.

Vær opmærksom på, at MitID support ikke kan udlevere en aktiveringskode, hvis du skriver til dem. Du skal ringe til MitID support for at for udleveret en aktiveringskode. 

Kontakt MitID support.

Find den nærmeste borgerservice.

Indtast PIN-kode

Når du har fået din midlertidige PIN-kode, skal du indtaste den i MitID app.

  1. Åbn MitID app.
  2. Tryk på det lille tandhjul i øverste venstre hjørne for at komme til Indstillinger.
  3. Tryk på 'Glemt PIN-kode'.
  4. Indtast din midlertidige PIN-kode.
  5. Følg instruktionerne for at oprette en ny PIN-kode, som du fremover kan bruge til at logge på og godkende med MitID app.